בניית אתר לזמר\ת

קשה לקבוע איזה זמר יהיה הכוכב הבא, לפעמים כישרון זה לא מספיק ואם יש משהו שרבים מסכימים עליו שהוא הכרחי זהו שיווק נכון של הזמר. האם יש דרך טובה יותר לשווק כיום זמר או זמרת מאשר באינטרנט? כנראה שלא. בניית אתר לזמר או זמרת זוהי פעולה הכרחית שאסור לוותר עליה. היא הולכת יד ביד עם שיווק ברשתות החברתיות כך שדף פייסבוק זה לא מספיק.

מה כלול בבניית אתר לזמר או זמרת?

זמרים רבים בונים את האתר שלהם בצורה שונה. יש כאלו שיעדיפו תמונה גדולה של הזמר על כל הדף וכמה דפי תוכן פשוטים ויש כאלו שיעדיפו להתמקד דווקא במטרה שבה הם עוסקים – למשל: זמרי חתונות יהפכו את האתר שלהם כאתר שידבר על על זמרים לחתונות באופן כללי ובנוסף לכך שיווק עצמי. אך לא מדובר בזמר שיציג את אלבומיו או קורות חייו כי זה לא בהכרח החלק העיקרי באתר.

כשאנחנו בונים אתר אינטרנט אנחנו נתאים אותו עבורכם בדיוק לפי רצונותיהם. אתם תחליטו מה יהיה באתר ומה התמונות שיופיעו בו, מה יהיו הצבעים, האם תהיה מוסיקת רקע ואיפה ימוקמו האלמנטים השונים בדף. עם זאת, בדרך כלל אתר בסיסי יכיל את הדפים הבאים.

  • דף ראשי מעוצב יפה
  • מס' טלפון וטופס יצירת קשר להשארת פרטים
  • דפי תוכן שונים לפי הצורך
  • מאמרים (פוסטים על אירועים אחרונים או קרבים)
  • גלריית תמונות
  • לוח אירועים (אופציונלי)

זמר \ זמרת \ זמרים \ להקה

למי אתרים כאלו מיועדים?

אתר אינטרנט צריך להיות לכל אחד בכל תחום בו הוא עוסק, קל וחומר לאנשים שזקוקים לפרסם את עצמם. אתרים כאלו נקראים אתרים 'תדמיתיים' והם יעילים מאוד לכל מטרה. אתר יכול להיות לזמר, זמרת, להקה או כל פרויקט אחר ובעזרת האתר אפשר לשווק את האתר במנועי החיפוש בנוסף לרשתות החברתיות. אם אתם זמרים בתחילת דרכיכם או שאתם רוצים לעבור לאתר חדש – אתם צריכים אתר אינטרנט ואנחנו פה בשביל זה בדיוק.

יש לנו מתנה בשבילך

מתנהמבצע עבור לקוחות המזמינים בניית אתר וורדפרס – דומיין ואחסון במתנה למשך שנה. לא רק שקיבלתם אתר בזול, אלא גם חסכתם מאות שקלים בתחזוקה שלו.

בניית אתר לזמר או זמרת
החל מ: 2700 ₪
התקשרו עכשיו:
052-477-1944

השאירו פרטים בקלות







ווצאפ whatsapp phone